sobota 24. novembra 2012

Zima ♥♥

Ako už viete blíži sa zima,sneh,guľovačky,snehuliaci.....atď.Prosne zábava.Ale k zábave patrí aj krásne oblečenie.Lebo podľa mňa kto si neoblečie to čo chce necíti sa dobre vo svojej koži.Podľa  mňa ste tak tiež.A k zime patria kabáty ,čiapky.šály,rukavice a čižmy.Takže dneska pridám pár  príspevkov o zime a v nedeľu tiež ,ale dnes mám času málo takže som sa rozhodla začať hneď ráno.Prvé sú kabáty :

Kabáty patria k zime ako stôl a stolička k sebe.Rozhodla som sa pridať pár  obrázkov na inšpiráciu.A napísať tentoročný trend :) !!!
sOliver Tento je hrozne zlatý má krásnu farbu ♥Keby že nemám kabát na zimu tak si ho aj kúpim.Je z obchodu sOliver 
TakkoTento krásny modrý je z Takko.
Dámske kabáty H & M, Promod, Orsay a Mango (http://www.luxurymag.sk)Takéto kabáty sa mi pačia tiež a sú z Promod.♥
Čo sa týka návrhárov tento rok pripravili viacero zaujímavých obmien klasických strihov: kožušinové detaily okolo límca alebo rukávov dávajú kabátom náznak luxusnosti, dajte len pozor, aby umelá kožušina nevyzerala lacno. Veľmi praktické a na oko príjemné sú aj kabáty s veľkými vreckami. Dvojradové vojenské gombíky sú stále in .New Yorkertento kabát  je z New Yorkeru ♥
Kto povedal že sexi môžete byť iba v plavkách ?? Nikto!Ja poviem že sexi môžeš byť aj v jednoduchom kabáte,ktorý je doladený šálom,čiapkou a čižmamy.
Zimná móda<----Tu je dôkaz .Sú krásne zladené.A ruku na srdce keby ste boli takto oblečené tak by  sa za vami otočil nejeden chlap.
O kabátoch asi toľko.najlbližšie príspevok asi dnes ale nemyslím si že budem mať čas :/// Bye...Bye ♥♥
matcha-cupcake!♥Style(6) TumblrFacebook

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára