piatok 23. novembra 2012

Mašličkýýý ♥

Ako vidíte z nadpisu idem vám písať o mojich milovaných mašličkách .♥Sú malé praktické a hrozne zlaté.Včera som si ich urobila rovno 3 z ktorých jedno som si  odniesla so sebou aj do školy.Moje spolužiačky ich žrali.Prvé čo sa opýtali bolo odkiaľ ich mám.A pravdaže som odpovedala že som si ich vyrobila ♥♥
korean-fashionDo týchto som sa zamilovala ♥♥
Ich príprava je jednoduchá :

  • najprv si vyberieš nejakú látku aká sa ti páči.
  • potom si vystrihneš z jednej strany 17,5 cm a z druhej 5,5 cm.
  • strany dlhšej strany trocha zahneš dovnútra aby sa nedalo vidieť ako si strihala .
  • kratšie konce zahneš do stredu a prišiješ ich ,lenže niť neodstrihneš ale iba potiahneš .
  • niekoľkokrát nitku obtočíš okolo "mašličky".
  • potom si zobereš kúsok tej istej látky a tak isto ako v bode tri zahneš dovnútra strany .
  • tuto merať nemusíš iba si to sprav podľa oka.
  • nakoniec konce látky prišiješ k sebe .
Ak si neporozumela mojim halabalám tak si pozri video :) http://www.youtube.com/watch?v=5clO49Ie0Vg&feature=related pridám vám niekoľko obrázkov na inšpiráciu :
Moje pokusy :)
A tu sú už naozaj krásne mašličky ♥


Tumblr Galaxy Nebula Bow by savnicole on EtsyBad Girls: Beautiful Bowsbow, bows - inspiring picture on Favim.com                                         Na vlasoch vyzerajú tiež úžastne ♥                                                                                                                                                                    Inbox | Tumblr (5)Tumblr

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára