pondelok 26. novembra 2012

Best things ♥

Dnes vám napíšem moje obľúbené veci .













Najprv moje nové čižmy.Keď som bola malá vždy som chcela dlhé čižmy ale teraz si hovorím že krátké sú krajšie:)Tieto sú už skoro baganče .Mne sa teraz páči taký štýl :) Sú z Deichmann a stáli 44 eur.Je to pravá koža takže za tie peniaze stoja :) ♥













Moje zlatíčka na tvár.Každú nedeľu ,teraz v pondelok si ich zvyknem dávať na tvár.Ako ?Najprv si dám ten modrý olejček na tvár keď vidím že je tam toho až príliš tak si to zotriem vatou.Trocha nechám aby sa mi to vsalo do pokožky a potom pridám další olejček .Postupujem tak isto ako pri prvom olejčeku.Nakoniec si na tvár nanesiem krém a nechám vsiať do pokožky.Viola a sme hotové s tvárou.Modrý olejček:Planet spa provence lavender and jasmine overnight facial oil.♥ Druhý olejček: Planet spa mediterranean olive hot oil.A krém je jednoduchý Dove krémik.













A do trojice antiperspirant ktorý dobre vonia a zachytáva pot :)













Na koniec moja nová čiapka a lá Mickey mouse ...ako ho volajú moji spolužiaci.Už sa ocitla na hlavách mnohých mojich otravných spolužiakov.To sú magori :DDD Čiapka je z Gate a stála okolo 7 eur :) ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára